Προβολή δημοσιεύσεων Σχολικού Έτους: 2011-2012

Εργασίες PowerPoint των μαθητών για την σχολική χρονιά 2011-2012

Οδηγίες λήψης των εργασιών

Α – Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στο χώρο αποθήκευσης των εργασιών του σχολείου.

Β – Επιλέξτε την τάξη που σας ενδιαφέρει, μετά τσεκάρετε το επάνω δεξιά κουτάκι της εργασίας που θέλετε να κάνετε λήψη και, τέλος,  πατήστε Λήψη στην γραμμή εργασίας που βρίσκετε από πάνω. Οι εργασίες έχουν γίνει σε PowerPoint 2007, οπότε είναι πιθανό να μην μπορείτε να τις δείτε με παλιότερη έκδοση PowerPoint.

Σημειώσεις:
Το αρχείο PowerPoint είναι για τον  8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών της Microsoft και εξηγεί συνοπτικά το πώς έγινε το μάθημα.

Share Button

Εγώ και ο Άλλος

Κύριος σκοπός του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Εγώ και ο Άλλος» ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα διαφορετικότητας. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τον Ιανουάριο του 2012 έως και τον Μάιο στα δύο τμήματα της Β? τάξης στις ώρες της ευέλικτης ζώνης και της φιλαναγνωσίας.

Με στοχευμένες δράσεις μέσα από την ανάγνωση και την επεξεργασία βιβλίων, τη δραματοποίηση, την εικαστική έκφραση, προβολές και επισκέψεις σε χώρους ενδιαφέροντος επιχειρήθηκε η διαμόρφωση στάσεων και αξιών των μαθητών μας σε θέματα ρατσισμού, ξενοφοβίας, αναπηρίας, και κοινωνικού αποκλεισμού.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την παρουσίαση του προγράμματος.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα λογοτεχνικά βιβλία που διαβάστηκαν και τις ανταποκρίσεις –  δραστηριότητες των μαθητών μας.

Share Button

Παρουσίαση μαθήματος αγγλικών

Share Button

Κολύμβηση

IMG_0170 IMG_0169 IMG_0167 IMG_0148

Share Button

Δραστηριότητες πασχαλινών διακοπών

Αγαπητέ γονέα

Στη διάρκεια των πασχαλινών διακοπών θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα με το παιδί σας. Ο σκοπός των παρακάτω ενεργειών δεν είναι ο μαθητής ή η μαθήτρια να συνεχίζει να διαβάζει και να κάνει αριθμητικές πράξεις με τη σχολική έννοια (της αγγαρείας) αλλά με την έννοια της ευχαρίστησης και του παιγνιδιού. Έτσι λοιπόν σας προτείνουμε:

 

Ανάγνωση – Γραφή

  1. Να τους δείχνετε επιγραφές ή πινακίδες στο δρόμο, καθώς πηγαίνετε βόλτα. Να στέκεστε και να τις παρατηρείτε και να προκαλείτε τα παιδιά να σκεφτούν για τα μηνύματα που μεταφέρουν όπως: Τι νομίζεις ότι δείχνει, ποιός μπορεί να την έφτιαξε, για ποιό λόγο, σε ποιους απευθύνετε.
  2. Να παίρνετε τα παιδιά μαζί σας όταν πηγαίνετε να αγοράσετε εφημερίδες ή περιοδικά, να αφιερώνετε λίγο χρόνο παρατηρώντας τους τίτλους και τις εικόνες στο εξώφυλλο και να συζητάτε με τα παιδιά για το τι μπορεί να γράφουν.
  3. Κοιτάζετε μαζί με τους μαθητές φακέλους όπως ΟΤΕ, ΔΕΗ, κάρτες πασχαλινές  κλπ και αφήνετε τα μαντέψουν εκείνα τον αποστολέα και το περιεχόμενο.
  4. Να γράφετε μαζί με τα παιδιά σας τη λίστα για τα ψώνια, να αριθμούν τα είδη που έγραψαν, να τα αναζητούν ?μέσω των πινακίδων- στα super market και να τα βάζουν στο καλάθι.
  5. Όταν επιστρέψετε στο σπίτι, αφήστε τα παιδιά να τοποθετήσουν τα προιόντα στα ράφια σας και να ασχοληθούν με τις οδηγίες του προιόντος, το βάρος και το μέγεθός του.
  6. Όταν πρόκειται να φτιάξετε ένα γλυκό, να αναζητείται μαζί με το παιδί τη συνταγή από το βιβλίο μαγειρικής κοιτώντας στον πίνακα περιεχομένων,  οι μαθητές να διαβάζουν τα υλικά, να ελέγχουν αν υπάρχουν στο σπίτι αυτά τα υλικά και μετά να γράφουν μία λίστα για τα προιόντα που πρέπει να αγοραστούν. Επίσης να διαβάζουν την εκτέλεση της συνταγής από το βιβλίο και όπου είναι δυνατόν να συμμετέχουν στην κατασκευή της (που είναι και το πιο ευχάριστο μέρος!).
  7. Όταν το παιδί αδιαθετεί, να διαβάζετε μαζί με το παιδί σας τις οδηγίες του φαρμάκου

Αριθμητική

  1. Μαζί με το παιδί σας στο δρόμο διαβάστε τα νούμερα από τα σπίτια και τις ονομασίες των δρόμων.
  2. Όταν διαβάζετε τη συνταγή, βάλτε το παιδί σας να μετρήσει τις ποσότητες και να τις υλοποιήσει
  3. Όταν διαβάζεται μία εφημερίδα ή περιοδικό, βάλτε το παιδί σας να κοιτάξει τις σελίδες των περιεχομένων και να τις βρει μέσα στο περιοδικό.
Share Button

Αναλύοντας το γράμμα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές – από τους μαθητές του Τ.Ε.

O συγγραφέας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές σ? ένα γράμμα του

λέει: ότι αν κάποιος πιστέψει σε κάτι τότε μπορεί να το

κάνει, ότι αν πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει κάτι λάθος

πρέπει να ζητάμε συγνώμη και να απολογούμαστε γι

αυτό.

Τα χρώματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το γα-

λάζιο επειδή τα λόγια του συγγραφέα είναι πολύ

ωραία και το δεύτερο χρώμα είναι το κόκκινο γιατί

δείχνει την αγάπη του.

Α. Κ.

 

Ο συγγραφέας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές σ? ένα γράμμα του

λέει: ότι αισθανόμαστε να το βγάζουμε έξω και να μην

φοβόμαστε γιατί μπορεί να μην ξαναβρούμε την ευκαιρία

να το δείξουμε.

Τα χρώματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το κόκ-

κινο για το θάρρος που πρέπει να δείχνουμε και το μαύρο

για τη λύπη.

Χ. Π.

 

Μου άρεσε το σημείο που έλεγε για το γκρεμό και εκείνο το σημείο με τον πάγο που γράφεις

πάνω το όνομα του εχθρού σου και όταν βγει ο ήλιος λιώνει και ξεχνάς το θυμό σου. Επίσης

(μου άρεσε) το σημείο που έλεγε για το τριαντάφυλλο με τα κόκκινα χείλια του.

Φαντάζομαι ως χρώματα το κόκκινο χρώμα από τα τριαντάφυλλα, το μπλε και το πράσινο από

το σημείο που λέει ότι υπάρχει μια πεδιάδα (ελπίδα) κάτω από τον γκρεμό, και το κίτρινο

χρώμα από τον ήλιο που βγαίνει για να λιώσει τον πάγο.

Τέλος μου έρχεται μυρωδιά από λουλούδια όπως το τριαντάφυλλο, το γιασεμί κ.ά.

Α.Τ.

 

Αυτό που μου άρεσε στο γράμμα ήταν τα λόγια

του συγγραφέα , είχε ωραίες φράσεις και

μόνο καλά λόγια. Κάποια από αυτά τα λόγια

ήταν:  «? θα ήθελα πολύ να σε αγκαλιάσω, να

σε φιλήσω, να σου πω ότι σε αγαπώ και όλα

αυτά μόνο με μια ματιά». Επίσης γράφει: «για

όλους υπάρχει ένα αύριο.  Όλοι θα πρέπει να

επανορθώσουμε (για τα λάθη μας) σήμερα

και αν όχι σήμερα τουλάχιστον αύριο. Εξάλλου

γι αυτό υπάρχει το αύριο.»

Στο μυαλό μου έρχονταν κάποια ωραία χρώματα

όταν άκουγα το κείμενο. Τα όμορφα χρώματα

που είδα ήταν όλα τόσο ανοιχτά που πρώτη φο-

ρά ένιωσα τόσο ανοιχτά.

Στη μύτη μου ένιωσα τη μυρωδιά της πανέμορφης

ελευθερίας. Μακάρι να είχα δει αυτόν το συγγραφέα?.

 

Κ.  Κ.

 

 

Ο συγγραφέας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές έγραψε ένα γράμμα. Μου άρεσε το σημείο που έλεγε ότι ζητάμε συγνώμη. Ακόμα μου άρεσε που έλεγε,  οι άνθρωποι μακάρι να είχαν φτερά. Επίσης ήταν ωραίο που σε ένα κομμάτι πάγου έλεγε τη λέξη «μίσος» και όταν ο ήλιος το  είδε, έλιωσε ο πάγος και έγινε νερό. Ο συγγραφέας όταν έλεγε να είσαι στην κορυφή (του βουνού) εννοούσε να είσαι πάντα αγαπητός και όταν λέει να κατέβεις το γκρεμό σημαίνει να έχεις δυσκολίες και στη ζωή σου να τις ξεπερνάς.

Τα χρώματα που φαντάζομαι είναι το κόκκινο γιατί λέει για την αγάπη.

 

Σ. Μ.

 

 

Μου άρεσε από το συγγραφέα Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές

ότι λέει πως πρέπει να αγαπάμε και να ζητάμε συγνώμη

πριν να είναι αργά.

Επίσης μου άρεσε, όταν κάνουμε μια αγκαλιά τον άνθρωπο

που αγαπάμε και του λέμε πόσο τον αγαπάμε και τον

συμπαθούμε.

Το χρώμα που φαντάζομαι είναι το κόκκινο γιατί είπε ο

συγγραφέας ότι το κόκκινο τριαντάφυλλο το πιάνω και

νιώθω τα αγκάθια.

Γ. Μ.

 

 

Μου άρεσε αυτός ο συγγραφέας και μου έδωσε πολύ

ωραίες ιδέες και συναισθήματα να γράψω.

Και να πω επίσης ότι με έκανε να σκεφτώ το να μην

ντρέπομαι να πω ένα «σ? αγαπώ» ή ένα «είσαι ο καλύ-

τερός μου φίλος».

Στο μυαλό μου ήρθαν τα χρώματα του Βαν Γκογκ όπως

κόκκινο της καρδιάς και ροζ της αγάπης.

Στη μύτη μου ένιωσα τη γλυκιά μυρωδιά σοκολάτας

και τριαντάφυλλου.

 

Μ. Β.

 

 

Τα  συναισθήματα που νιώθω είναι: χαρά, θλίψη, συγκίνηση

γιατί όλα αυτά που έγραψε ο συγγραφέας είναι συγκινητικά.

Νιώθω θλίψη γιατί αυτός ο συγγραφέας θέλει να ζήσει λίγα περισσό-

τερα χρόνια ζωής «?Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωής ακόμα».

Το αύριο δεν το έχει εξασφαλίσει κανείς ούτε νέος ούτε γέρος.

Τα χρώματα που μου έρχονται στο μυαλό όταν ακούω αυτές

τις φράσεις είναι: ασπρόμαυρο από τη χαρά, πράσινο από τη

συγκίνηση, κόκκινο από τη θλίψη.

Οι μυρωδιές που μου έρχονται από αυτές τις φράσεις είναι:

μυρωδιά άσπρου και κόκκινου γαρύφαλλου και μυρωδιά

φθινοπώρου.

Χ. Κ.

 

 

Aπό το γράμμα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές μου άρεσαν οι φράσεις: «Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι ένα κουρέλι από τα πράγματά του, θα σερνόμουν στα πόδια του», «Θεέ μου αν μου έδινες ένα μικρό κομμάτι ζωής θα ξέχναγα την μιζέρια μου και θα ήμουν στραμμένος μόνο στη ζωή μου», «Αν μπορούσα να ερωτευτώ ξανά θα έλεγα στους νέους ότι όλοι μπορούν να ερωτευτούν». Τα χρώματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι χαρά, λύπη και συμπόνια γιατί νιώθω τη χαρά από το Θεό,  λύπη γιατί του λείπει η ζωή του και συμπόνια γιατί θα συμπαραστέκομαι στους συνανθρώπους μου.

 

Ε. Δ.

 

Ο συγγραφέας  Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές μας μιλάει ότι πρέπει να ξεχνάμε τα κακά και να θυμόμαστε τα καλά δηλαδή αυτά που φέρνουν χαμόγελο στους άλλους και δύναμη σε μας.

Να δίνουμε συμβουλές χωρίς να χρειάζεται να πιέζουμε το παιδί αλλά να το αφήνουμε να κάνει αυτό που θέλει εκείνο.

Να τα λέμε όλα χωρίς να τα κρατάμε μέσα μας, ας πούμε «σε αγαπώ» ή ας κάνουμε μια αγκαλιά ή ένα φιλί για να δείξεις ότι αγαπάς τον άλλον και να μην πιστεύουμε πως το ξέρει και δε χρειάζεται να του το θυμίσουμε.

Αυτά τα λόγια που έγραψε ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές σήμαιναν πολλά για μένα και ότι δίνει κάποια μαθήματα ζωής.

Μου έρχονται κάποια χρώματα στο μυαλό όπως το κόκκινο και το μπλε γιατί το κόκκινο μας μιλάει για ζεστασιά και αγάπη ενώ το μπλε για γαλήνη και ευτυχία μέσα στο μυαλό μας.

Και οι μυρωδιές όταν ας πούμε η καρδιά κάποιου χτυπά, βγάζει μια μυρωδιά αθώα και καλοσυνάτη.

Χ. Σ.

 

 

 

 

 

Μου έκανε εντύπωση από το γράμμα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές όταν λέει για τους ανθρώπους που δεν έχουν χρόνο για την οικογένειά τους να τους πούνε ένα σ? αγαπώ, να τους δώσουν ένα φιλί και μια αγκαλιά και να τους δείξουν ένα χαμόγελο και την αληθινή αγάπη τους, να μείνουν στα ζεστά με την οικογένειά τους, να ευχαριστηθούν αυτή τη στιγμή τώρα και αύριο, γιατί μπορεί να μην υπάρχουν και άλλες φορές.

Μου έρχεται το κόκκινο χρώμα γιατί το κόκκινο είναι το χρώμα της αγάπης και μας μιλάει πολύ για την αγάπη. Το μαύρο γιατί το μαύρο είναι το χρώμα της λύπης επειδή (ο συγγραφέας) λυπάται που είναι βαριά άρρωστος. Το τελευταίο χρώμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το άσπρο, το χρώμα του αγγέλου, επειδή θέλει να γίνει ο προστάτης της γυναίκας του. Γι αυτό μου έρχεται το άσπρο.

Ι. Ν.

 

Ο συγγραφέας  Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές έγραψε ένα γράμμα. Μου άρεσε εκεί που έλεγε για τη «συγνώμη», για την αγκαλιά και για το «ευχαριστώ». Επίσης μου άρεσε (που) πριν πεθάνει έστειλε γράμμα στους φίλους του. Ακόμα μου αρέσει που ο συγγραφέας έλεγε να έχουμε το κεφάλι ψηλά μόνο όταν είναι για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους που δεν μπορούν να σηκωθούν.

Το χρώμα που φαντάζομαι είναι το κίτρινο που το έχει ο ήλιος που λιώνει τον πάγο. Το άλλο χρώμα είναι το άσπρο που έχει ο πάγος.

 

Κ. Μ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share Button

Ανοιξιάτικες εικόνες από τους μαθητές του Τ.Ε.

  • Άνοιξη έχει το άρωμα, το χρώμα, τη δροσιά για να την απολαύσουμε
  • Η Άνοιξη καλωσορίζει τα πουλιά για να της δώσουν και άλλο χρώμα, για να κάθονται στα δέντρα για να τραγουδούν το τραγούδι τους   Τ
  • Τι ωραία που είναι η Άνοιξη με γελαστές μυρωδιές, με λουλούδια με χρώμα, με μυρωδιές κατακίτρινες   Χ
  •  Ο ουρανός και η θάλασσα είναι γαλανόλευκα. Τα λουλούδια μυρίζουν υπέροχα. Η ?Ανοιξη επιτέλους έφτασε.  Θ
  • Ο ήλιος ο ζεστός φωτίζει τις ανθισμένες κερασιές
  • Η τρυφερή μυρωδιά της γελαστής βιολέτας κάνει τους ανθρώπους που περνούν μπροστά της να ομορφαίνουν
  • Το βράδυ της Άνοιξης το ολοστρόγγυλο φεγγάρι ξεκουράζει τους ανθρώπους με την ομορφιά του   Γ
  • Οι χρυσαφένιες ηλιαχτίδες μπήκαν χορεύοντας από το ανοιχτό παράθυρο για να ανοίξουν τα βλέφαρα των μικρών παιδιών
  • Τα λουλούδια λικνίζονται ρυθμικά στο φύσημα του ανέμου χαρίζοντας σε εσένα τον πιο όμορφο χορό τους
  • Τα παιδιά κυλιούνται στο καταπράσινο χορτάρι και χαμογελούν στις πρωινές δροσοσταλίδες που βρίσκονται στα πέταλα των λουλουδιών που στέκονται για να τα ζωγραφίσεις
  • Τα κόκκινα τριαντάφυλλα, τα άσπρα άνθη της κερασιάς, το πράσινο χορτάρι που σκεπάζει τη γη. Κόκκινο, άσπρο, πράσινο τρίχρωμη η σημαία της Άνοιξης.  Ε
  • Η όμορφη ορχιδέα με τη λεπτή μυρωδιά της έλκει την Άνοιξη
  • Οι ηλιαχτίδες ξεπρόβαλλαν και προσπαθούν να ανταγωνιστούν τη μεγαλοπρεπή λάμψη της Άνοιξης. Τα δέντρα για να τη μιμηθούν έβγαλαν φύλλα, λουλούδια και καρπούς. Κι η Άνοιξη ό,τι αγγίζει το μαγεύει , στο γαλάζιο ταξιδεύει, κάτι εφήμερο γυρεύει. Κι όταν αγγίζει τη θάλασσα τη γαλανή, μια λάμψη της δίνει μαγική, κι η ματιά της τρυφερή δίνει μια σιγουριά κι όλα τα όντα τα ξυπνά. Μ
  • Η γλυκιά μυρωδιά της δαμασκηνιάς μαζί με τις ανθισμένες βιολέτες στην άκρη του πεζοδρομίου με γεμίζουν με την Άνοιξη του Απρίλη. Το σπίτι μου είναι κρυμμένο πίσω από τα άνθη της κερασιάς. Άνθη με χρώμα, άρωμα και φαντασία? Ένα, ένα τα δέντρα της γειτονιάς μου δίνουν το δικό τους φως με τα χρώματά τους. Ο ήλιος δύει, τα χρώματα δίνουν μια αίσθηση γαλήνης στο μυαλό μου. Το ολοστρόγγυλο φεγγάρι σβύνει τα φώτα των ανθισμένων δαμασκηνιών.  Σ
  • Όταν ο ήλιος βγαίνει τότε τα κατακόκκινα λουλούδια ανθίζουν δίπλα στους όχτους του ποταμού  Χ
  • Η Άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή στον κόσμο. Λουλούδια ανθίζουν, ζώα ζευγαρώνουν. Ο ήλιος ψηλά χαμογελά. Η κερασιά ανθισμένη στην αυλή μου με κάνει ευτυχισμένο. Η χαρουπιά είναι δέντρο όμορφο και γελαστό. Όταν κοιμάμαι ονειρεύομαι πιο πολλά χρώματα. Πιο πολλές χαρές. Όταν ξυπνήσω θα δω από το παράθυρό μου μια γελαστή βιολέτα να με χαιρετά. Τα λουλούδια της ροδακινιάς θα χορεύουν και θα τραγουδούν. Αυτή είναι η Άνοιξη που μπαίνει σιγά σιγά στη ζωή μου ?   Φ
Share Button

Bazaar

IMG_0401 IMG_0402 IMG_0403 IMG_0404 IMG_0405 IMG_0406 IMG_0407 IMG_0408 IMG_0409 IMG_0410 IMG_0411 IMG_0413 IMG_0414 IMG_0415 IMG_0416 IMG_0417 IMG_0419 IMG_0420

Share Button
Ημερολόγιο εκδηλώσεων
Μάιος 2024
Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυριακή
29 Απριλίου 2024 30 Απριλίου 2024 1 Μαΐου 2024 2 Μαΐου 2024 3 Μαΐου 2024 4 Μαΐου 2024 5 Μαΐου 2024
6 Μαΐου 2024 7 Μαΐου 2024 8 Μαΐου 2024 9 Μαΐου 2024 10 Μαΐου 2024 11 Μαΐου 2024 12 Μαΐου 2024
13 Μαΐου 2024 14 Μαΐου 2024 15 Μαΐου 2024 16 Μαΐου 2024 17 Μαΐου 2024 18 Μαΐου 2024 19 Μαΐου 2024
20 Μαΐου 2024 21 Μαΐου 2024 22 Μαΐου 2024 23 Μαΐου 2024 24 Μαΐου 2024 25 Μαΐου 2024 26 Μαΐου 2024
27 Μαΐου 2024 28 Μαΐου 2024 29 Μαΐου 2024 30 Μαΐου 2024 31 Μαΐου 2024 1 Ιουνίου 2024 2 Ιουνίου 2024

Προβολή ολόκληρου του Ημερολογίου εκδηλώσεων